Discussion about this post

User's avatar
Cor Wiegand Bruss's avatar

Ik probeerde altijd zoveel mogelijk in één keer me te nemen. Dat leek het meest economisch.

Nu probeer ik echt oneconomisch te zijn. Als ik nu koffie voor mij en mijn vrouw uit de keuken ga halen met iets lekkers erbij, loop ik twee soms wel drie keer naar de keuken. Zo oneconomisch als wat. Maar zo ontspannend, rustig en zonder knoeien. Probeer eens wat vaker oneconomisch te zijn. Veel gezonder 😊

No posts

Ready for more?